kawan-kawan aida ^_

Saturday, January 8, 2011

Azam apa ya 2011 ni!!

salam semue..
hope x terlambt ag nk wish " Selamat tahun baru 2011"
2011 bermakne umor ku dah 22 ( ikot besday lmbt ag la)..
Cpt sgt masa da berlalu kn..
..........................................................................................................................
berbalik pade topik utama kite..
ehem2..
Azam taw bru korunk pe erk??
share2 la ngan ku..huhuhu..
>_<
azam aku tahun ni : jeng..jeng..jeng..

1. Nk habeskn stdy la..hope semue berjln dgn lancar..now aku ngah pratikal kat pej. RISDA..

   2. Hope aku dpt keje..rasa nk sgt keje ble 3 ary lps dah dpt surat dr PTPTN ( minta utang la)..aiseh..

3. ehem2..Insyallah klu de jodoh n rezeki aku akn di ikat..amin..(doakn la ye) masih dlm perancangan..

  4. Nk completekn azam yg lps2..yg blom complete ag 2..
...........................................................................................................................................

mybe uat mase skrg ni 2 jew kowt yg aku nk dlm taun ni..
tp if de ag bty aku tlis di laen entry ye..
>_<


pic latest aku ngan dia..31/12/2010
new year at k el..>_<

end entry 4 today..

p/s: agak best 30/12~1/1 bersama dia..windu bibi >_<

No comments:

Post a Comment